grimlin18 New Member May 31, 2011 #1 at what point do i start to feed my panther every other day?? and when i do start feeding him every other day how much do they usualy eat in a day?
at what point do i start to feed my panther every other day?? and when i do start feeding him every other day how much do they usualy eat in a day?
jannb Chameleon Enthusiast May 31, 2011 #2 It depends on the size for both when to cut back and how much to feed every other day.
Chameleons Canada Avid Member Jun 2, 2011 #3 I would recommend feed every day if possible, mine eat about 8 crix a day and/or 2-3 supers.
carol5208 Chameleon Enthusiast Jun 2, 2011 #4 chameleoholic said: I would recommend feed every day if possible, mine eat about 8 crix a day and/or 2-3 supers. Click to expand... yes, but not if it is a growing juvenile or baby.
chameleoholic said: I would recommend feed every day if possible, mine eat about 8 crix a day and/or 2-3 supers. Click to expand... yes, but not if it is a growing juvenile or baby.